34 latA grupy ZR Hotele
POLITYKA PRYWATNOŚCI ZR HOTELE
Celem niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych. Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące gromadzonych danych oraz zasad ich przetwarzania i wykorzystywania.
I. Właścicielem hotelu i jednocześnie Administratorem danych osobowych jest
ZR Hotele spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Kraków spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Jodłowej 13, 30-251 Kraków (dalej jako „Administrator danych” lub „ZR Hotele”).
II. Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie do wszystkich przypadków, w których ZR Hotele jest administratorem danych osobowych i przetwarza dane osobowe. Dotyczy to zarówno przypadków, w których ZR Hotele przetwarza dane osobowe pozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, jak i przypadków, w których dane osobowe pozyskaliśmy z innych źródeł.
III. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
IV. Zbieramy dane osobowe, które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, wykonania kompleksowej usługi hotelowej lub gastronomicznej oraz do zaprezentowania informacji o specjalnych ofertach i usługach oferowanych przez ZR Hotele.
V. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej lub usługi gastronomicznej oraz zaprezentowania informacji o specjalnych ofertach i usługach oferowanych przez ZR Hotele.
VI. Dane zbieramy :
a) podczas procesu rezerwacji przez stronę internetową,
b) podczas procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu lub w restauracji, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa w hotelu,
c) poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej.
Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com, HRS, organizatorów imprez, itp.), jeśli wyrażona została na to zgoda.
VII. Zbieramy następujące dane :
Podczas rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość założenia konta Klienta lub założenia jednorazowej rezerwacji.
1.Przy zakładaniu konta na stronie hotelu, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu do konta, oraz podaje następujące dane:
Wyżej wymienione dane mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do konta.
Przy jednorazowej rezerwacji wykonywanej przez stronę internetową, zakres zbieranych danych jest taki sam jak podczas zakładania konta, powiększony dodatkowo o kraj zamieszkania.
2.Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane:
3.Poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej zbierane są następujące dane:
4.Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS i opłata klimatyczna).
5.Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
VIII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
1.Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
2.Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
3.Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
4.Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:
5.Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
6.Poprawa usług hotelu, a w szczególności:
7.Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:
8.Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
IX. Do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy ZR Hotele, oraz podmioty przetwarzające, z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla ZR Hotele). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
X. ZR Hotele podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.
XI. Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
XII. Uprawnienia Klientów ZR Hotele:
1.Zgodnie z przepisami RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
2. Zwracamy uwagę na to, że:
3. Od dnia 25 maja 2018 przysługuje Pani/Panu prawo do wniesieni skargi do właściwego organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych. Lista organów nadzorczych w pozostałych państwach członkowskich UE jest dostępna na stronie:
http://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080
XIII. Czas, przez jaki możemy przetwarzać dane osobowe, jest uzależniony od podstawy prawnej stanowiącej legalną przesłankę przetwarzania danych osobowych przez ZR Hotele. Informujemy, że:
XIV. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 60 dniach od daty ich rejestracji.
XV. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu, lub za pomocą skrzynki mailowej: odo@zrhotele.pl
XVI. Polityka Cookies
XVII. Zmiany w Polityce prywatności
Zobowiązujemy się do regularnego przeglądu niniejszej Polityki prywatności i jej zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na: nowe przepisy prawa, nowe wytyczne organów odpowiedzialnych za nadzór nad procesami ochrony danych osobowych. Zastrzegamy również możliwość zmiany niniejszej Polityki prywatności w przypadku zmian technologii, przy wykorzystaniu której przetwarzamy dane osobowe (o ile zmiana jej wpływa na brzmienie niniejszego dokumentu), a także w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania przez nas danych osobowych.
Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 25.05.2018 r.
REGULAMIN PARKINGU
UL. JODŁOWA 13, 30-251 KRAKÓW
1. Parking jest parkingiem niestrzeżonym, czynnym 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku.
2. Kierowca pojazdu korzystający z usługi najmu miejsca parkingowego zwany jest w treści regulaminu Użytkownikiem.
3. Poprzez wjazd na parking Użytkownik zawiera umowę najmu miejsca parkingowego z Zarządcą parkingu tj. ZR HOTELE sp. z o.o. KRAKÓW sp.k. na warunkach opisanych w niniejszym regulaminie. Umowa najmu miejsca parkingowego ulega zakończeniu z chwilą wyjazdu z parkingu.
4. Dowodem zawarcia umowy najmu miejsca parkingowego jest fakt wjechania Użytkownika na teren parkingu, w następstwie czego system parkingowy dokonuje zeskanowania i zapisania w bazie numeru tablicy rejestracyjnej pojazdu.
5. Użytkownik korzystając z parkingu wyraża zgodę na warunki umowy przedstawione w regulaminie i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
6. Poprzez pozostawienie pojazdu na parkingu Użytkownik pojazdu nie zawiera z Zarządcą ani umowy przechowania pojazdu, ani żadnej innej umowy, która zobowiązywałaby Zarządcę do sprawowania pieczy nad pojazdem Użytkownika lub mieniem przez niego pozostawionym.
7. Parking jest przeznaczony dla pojazdów osobowych, motocykli, samochodów dostawczych, ciężarowych o dopuszczalnej masie do 3,5 t., autobusów. Wjazd innych pojazdów jest zakazany, chyba że zostanie uprzednio udzielona zgoda przez Zarządcę parkingu.
8. System parkingowy umożliwia 15 min. postój na terenie parkingu bez ponoszenia opłaty. Przekroczenie powyższego czasu skutkuje naliczeniem opłaty zgodnie z cennikiem.
9. Wysokość opłaty parkingowej określa cennik umieszczony przed wjazdem na teren parkingu, w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.
10. Warunkiem korzystania z miejsca parkingowego jest:
a. w systemie godzinowym - rozliczenie czasu parkowania przed wyjazdem w kasie automatycznej;
b. w systemie dobowym - rozliczenie czasu parkowania przed wyjazdem w kasie automatycznej lub u Zarządcy parkingu. Opłacenie parkingu, nie jest jednoznaczne ze stałą rezerwacją wskazanego miejsca parkingowego;
c. w systemie abonamentowym - wykupienie abonamentu u Zarządcy parkingu. Wykupienie abonamentu nie jest jednoznaczne ze stałą rezerwacją wskazanego miejsca parkingowego.
11. Kasa automatyczna zlokalizowana jest przy budynku Baszty (parking górny) i umożliwia płatność kartą, rozliczenie gotówkowe możliwe jest u Zarządcy parkingu w Forest Hotel.
12. Po opłaceniu postoju należy w ciągu 15 min. opuścić parking. Przekroczenie ustalonego czasu skutkuje naliczeniem opłaty za następną godzinę postoju zgodnie z cennikiem.
13. Czas wynikający z pozostawienia pojazdu na parkingu z takich przyczyn jak awaria, nieprawidłowe funkcjonowanie pojazdu, kontrola policyjna lub przeprowadzona przez inne uprawnione służby, nie jest podstawą do pomniejszenia opłaty o ten czas lub naliczenia opłaty w mniejszej wysokości.
14. Zarządca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdu Użytkownika powstałe na terenie parkingu z winy Użytkownika pojazdu, osób trzecich bądź działania siły wyższej. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pojeździe Użytkownika lub stanowiące wyposażenie pojazdu Użytkownika.
15. Na parkingu obowiązują przepisy ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012, poz. 1137 z późn. zm).
16. Maksymalna prędkość poruszania się pojazdu na terenie parkingu wynosi 20 km/h.
17. Na terenie parkingu zabrania się: parkowanie na wjazdach, wyjazdach, pasach ruchu, drodze p.poż; używanie otwartego ognia; magazynowanie paliw, substancji, łatwopalnych i pustych pojemników po paliwie; tankowanie pojazdów; pozostawienie pojazdów z uruchomionym silnikiem; parkowanie pojazdów z nieszczelnymi układami; mycie i odkurzanie pojazdów itp.; prowadzenie akcji marketingowych, promocyjnych, reklamowych, w tym pozostawiania przyczep reklamowych lub innych form zewnętrznych reklam mobilnych; prowadzenie handlu obwoźnego lub obnośnego. Niezależnie od powyższego każdy Użytkownik jest zobowiązany do stosowania się do poleceń pracowników obsługi.
18. Pojazdy wolno pozostawiać wyłącznie na wyznaczonych miejscach parkingowych.
19. Jeżeli Użytkownik pojazdu poprzez niewłaściwe zaparkowanie pojazdu utrudni lub zablokuje ruch na terenie parkingu, zaparkuje pojazd poza oznaczonymi miejscami parkingowymi bądź na miejscach wyznaczonych dla niepełnosprawnych bez posiadania karty osoby niepełnosprawnej umieszczonej w widocznym miejscu za szybą samochodu, Zarządca będzie uprawniony do odholowania pojazdu na koszt i ryzyko Użytkownika pojazdu.
20. Do parkowania pojazdów na miejscach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych uprawnieni są wyłącznie użytkownicy pojazdów posiadający ważną kartę parkingową dla osób niepełnosprawnych, umieszczoną każdorazowo w widocznym miejscu za przednią szybą pojazdu.
21. Użytkownik pojazdu ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim i Zarządcy na terenie parkingu (w tym uszkodzenia i zanieczyszczenia). W razie powstania szkody Użytkownik zobowiązany jest do poinformowania Zarządcy o wynikłej szkodzie.
22. W przypadku uszkodzenia szlabanu lub innych urządzeń parkingowych z winy kierowcy, ponosi on pełny koszt naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu.
23. Zarządca jest uprawniony do usunięcia z terenu Parkingu Użytkowników i innych osób niestosujących się do zapisów regulaminu.
24. Przy wjeździe lub wyjeździe z parkingu zabrania się jednoczesnego przejazdu pod uniesionym szlabanem dwóch lub większej ilości pojazdów. Szlaban wjazdowy/wyjazdowy zamyka się natychmiast za każdym pojazdem. W przypadku niezastosowania się do powyższego zakazu koszty zawiązane z uszkodzeniem samochodu i systemu parkingowego obciążają Użytkownika pojazdu.
25. Zabrania się przechodzenia pieszo, przeprowadzania rowerów, hulajnóg itp. przez szlabany. System parkingowy rozpoznaje wyłącznie pojazdy, a nieprzestrzeganie zakazu grozi opuszczeniem się szlabanu w trakcie przejścia. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niezastosowaniem się do tego zakazu.
26. Zarządca ma prawo do decydowania o zamknięciu Parkingu w terminach przez siebie ustalonych, jak również może podjąć decyzje o okresowym wyłączeniu Parkingu z użytkowania lub zmianie czasu otwarcia Parkingu.
27. Do wszystkich nieuregulowanych niniejszym regulaminem kwestii zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 z późn. zm).
Zarządca parkingu: ZR HOTELE sp. z o.o. KRAKÓW sp.k.